“Kamu adalah sebaik-baik umat yang dikeluarkan untuk manusia, (sifat kamu) kamu menyuruh dengan ma’ruf dan melarang dari yang mungkar.” (Aali Imran 3:110) . Always Kentalkan Jiwa Sadokan Iman

mY lOvElY fOlLoWeR

May 18, 2012

~selamat hari lahir sahabatque~

                                                            ~ASSALAMUALAIKUM~

bile korunk sume tengok title aku neyh mesty korunk dah taw kan aku nak citer pasal apa (?) bawu jerp nak teka-teki dengan korunk .. hehe ... yuwp , hari neyh aku akan citer dekat korunk .. hari neyh besday member baek aku .. nak taw name dye (?) cepat jerp korunk nak taw an .. key-2 , aku bagitaw sekarunk .. tak sabo-2 korunk neyh .. name dye UMIE HASIMA NAJIHAH .. and dye duduk KUANTAN .. jujur , aku tak pernah jumpe dye .. la , tak yah buat muke pelik gituh .. kiteowng kenal melalui FACEBOOK .. mule-2 chatting bese-2 jerp .. dah lame tuh , tukar-2 num fon .. pastuh terus rapat .. and be a best friensds .. sampay larh sekarunkk ... aku sayunkk sesangat dekat dye ... dye baekk dengan aku .. selalu wat aku epy .. and berbagai larh .. yang pasty aku epy sangat dapat member macam dye .. wait (!) mesty korunk ingat dye form4 same ngan aku an (?) .. takde larh .. taon neyh dye form5 .. and akan menduduki SPM .. doakan dye taw .. lieyna doakan .. moge-2 mie b'jaye .. amin (!) ...

neyh larh owg yerw ..





ha , nak cakap neyh .. arineyh bukan besday dye sowang jerp .. ada agi ... sorang tuh kawan aku jgak .. kenal at group BOND OF 1996 .. tak apat un ngan dye .. coz dye boy .. and dye sudah mempunyai pujaan hatiey .. tak mau ur apat-2 ngan boyfriend owang .. karang tak pasal-2 kena marathon ngan awex dye pulax .. toi ark ... ha , lupe lax nak bagitaw .. name dye SYED RAYYAN HARRIS .. dye duduk dekat DAMANSARA .. dekat dengan umah aku .. but .. kiteowng tak pernah berjumpe .. for what (?) toi ark ... anyway , selamat hari lahir rayyan .. sanah helwah (!) ... sorry larh guys ... aku takde gambar dye larh .. laen kalie jelarh ek .. hehe ..


lastly , arinie besday my lovely cousin .. aku rapat ngan dye .. dye dah macam akak aku dah .. dye stay at KELANTAN .. sekarunk neyh dye at HOSPITAL K.LUMPUR ... kakcik , selamat hari lahir ek .. kakde doakan kebahagian k.cik .. xtaw larh kecek kelate .. nanty korunkk gelax .. malu-2 .. hehe ... ha , lau gambar dye ada larh ... takkan larh gambar cousin sendiiri pown takde ... toi ark kk ...



neyh larh cousin kesayangan aku tuh .. comeyh an (!)




owkey larh guys ... itu jerw story mory aku untuk hari iniey .. takecare sume .. wosh me luck in my exam taw .... sayunkk korunkk sume .. wsalam ... (!)





No comments:

Post a Comment